Lenovo services - snabb och problemfri support
Minimera oplanerat underhåll och driftstopp. Få användarnöjdhet, kostnadseffektivitet och förbättrade servicenivåer med hjälp av Lenovos garantiförlängningar.
Lenovos heltäckande tjänsteportfolio ger dig möjlighet att välja det stöd du vill ha av Lenovos it-produkter genom hela deras livscykel. De flexibla garantialternativen är utformade att uppfylla olika behov, men vi rekommenderar att du matchar servicetäckningens längd med datorns förväntade livscykel.
Minimera dina oplanerade utgifter för skada/reparation redan idag och dra nytta av konsekventa servicenivåer för multinationella organisationer, med support på det lokala språket.
Premier Support Center
- Avancerad teknisk support under dygnets alla timmar - 24 x 7 x 365.
- Support på lokalt språk
- Särskilt telefonnummer för direktkontakt
- En enda kontaktperson för hantering av ärendet från början till slut.
- Omfattande support av maskinvara och OEM-programvara.
Teknisk kontohantering
- Tekniskt kunniga kontoansvariga
- Proaktivt samarbete och hjälp vid eskalering
- Skräddarsydda rekommendationer för ditt företag
- Omfattande rapporter och kontogranskningar varje kvartal
VIP-service
- Inga vänteköer
- Support på plats nästa arbetsdag
- Prioritering av serviceförfrågningar