Driftsinformation för Atea eShop

Skulle du ha problem med eShop tar du i första hand kontakt med Ateas kundtjänst.

För att snabbt kunna hjälpa till behöver vi veta kundnummer, användarnamn samt få en beskrivning av problemet. Skicka gärna med en skärmdump på den vy som du upplever är fel.

Här hittar du även information om servicefönster. Tidpunkt då vi utför underhållsarbete på servrar och nätverk. Det kan t ex vara att installera de senaste uppdateringarna.


Kommande servicefönster i eShop - onsdagen den 5:e mars 2025

Onsdagen den 5:e mars mellan klockan 20:30 - 23:00 utför vi underhålls- och förbättringsarbete av eShop. Under arbetet kan det förekomma temporära störningar och enstaka användare kan tappa kontakten med eShop. Om du råkar ut för detta så uppdatera sidan och logga därefter in på nytt.


Känner du inte igen dig?

Vi har nu en gemensam toppmeny för eShop och My Atea. Intressad av att veta mer? Här hittar du en kortfattad beskrivning över de mest framträdande layoutförändringarna.