Serviceportal mobiltelefoner

Serviceportal mobiltelefoner

Registrera ditt serviceärende

Om du har ett serviceärende som behöver hanteras så klicka på bildlänken "Serviceanmälan" nedan. Vi rekommenderar att du säkerhetskopierar all data som du har i mobilen innan du lämnar in den. Kom även ihåg att ta ut SIM-kortet och förvara det på en säker plats.



Vill du följa ditt serviceärende?

Det kan du göra via vår serviceportal case.atea.se. Saknar du åtkomst till portalen? Kontakta då gs.solutions@atea.se

Information till dig som har iPhone eller Samsung

För att serviceverkstaden ska kunna reparera din telefon kommer du behöva stänga av funktionen ”Hitta min iPhone” eller Google/Samsung konto. Om detta inte är gjort innan den når dem kommer telefonen gå i retur till dig utan åtgärd med en hanteringskostnad. Läs nedan för mer information om hur du går tillväga.

Behöver du veta mer? T.ex. vilken operatör som telefonen är eller har varit bunden till så kontakta Apple Support på telefon 020-10 05 29, eller Samsung support 0771-72 67 86.


DET FINNS FLERA SÄTT ATT ÄGA DITT FÖRETAGS SMARTPHONE

Atea Smartphone - få total kontroll

Utbyte av enhet där du är

Kostnadsfri utbytespool

Inventarie- och livcykelhantering

Användarstöd och support

Miljövänlig återvinning

Smartphone med månadskostnad

Tar vara på produktens restvärde

Miljövänlig och säker återvinning

Enkelt att komma igång med




LÄNKAR TILL VÅRA TILLVERKARES SUPPORTSIDOR OCH GUIDER