Spara tid och få överblick
Här finns all information kring dina beställningar från Atea.
Du kan följa din order, ladda ner fakturakopior, se köphistorik och skapa serviceärenden — allt utan att boka möte eller vänta i telefonkö.
Som eShop-kund kan du börja använda My Atea direkt
Allt viktigt på en och samma plats
Orderhistorik
På My Atea kan du själv bevaka, följa och spåra ordrar. Här finns en lättöverskådlig, komplett orderhistorik med leveransstatus och möjlighet att spåra ordern.
Fakturor
Få en notis för nya eller obetalda fakturor, och håll enkelt koll på alla betalningar. Här ser du status för alla fakturor och kan själv ladda ner kopior.
Molntjänster
Har du köpt molntjänster från Atea kan du se en sammanställning av ditt innehav i My Atea. Har du frågor som rör mjukvara eller molntjänster, vänligen kontakta ateasoftware@atea.se
Serviceärenden
Få överblick över alla serviceärenden, se reparationsstatus och skapa ny felanmälan.
Kundtjänst
Om du behöver en hjälpande hand: prata med vår kundtjänst i chatten på My Atea.
”My Atea har gett oss en möjlighet att snabbt och enkelt kunna följa, bevaka och spåra våra ordrar. Vi som sköter inköp kan nu bevaka varandras ordrar och leveranser om någon inte skulle vara på plats och på så sätt ha kontroll på leveransen”
Har du inget eShop-konto ännu? Hör av dig till kundtjänst eller din Atea-kontakt.