
Information till dig
Här kan du som har en skrivare med serviceavtal hos oss hitta vanliga frågor och svar.
Gå vidare till frågor gällande
➡️ Faktura
➡️ Felanmälan
Användbara länkar
Beställning och rådgivning
Jag vill beställa en skrivare med serviceavtal från Atea, hur gör jag det?
Hur ska jag göra om jag vill beställa extra toners till min skrivare med serviceavtal (utöver den automatiska tonerleveransen)?
Hur ska jag göra om jag vill beställa toners till min skrivare med serviceavtal när automatisk tonerleverans inte ingår?
Hur kan jag beställa förbrukningsmaterial till min skrivare?
Jag skulle vilja ha en specifikation för en skrivare, kan ni hjälpa mig med det?
Hur vet jag när min skrivare med serviceavtal larmar?
Order och leverans
Jag vill ändra leveransadressen för min order av skrivare, hur gör jag?
Jag vill ändra leveransadressen för min order av toner, hur gör jag?
Hur annullerar jag hela min order på skrivare med serviceavtal?
Var är min leverans av skrivare?
Var är min tonerleverans?
Kan jag se vem som har tagit emot och kvitterat min leverans av skrivare eller toner?
Jag har fått en felaktig leverans av min toner, vad gör jag nu?
Jag har fått en felaktig leverans av min skrivare med serviceavtal, vad gör jag nu?
Felanmälan
Hur gör jag för att få hjälp med reparation av min skrivare?
Jag vill felanmäla en skrivare med serviceavtal, hur gör jag?
Jag vill anmäla en transportskada på min skrivare, hur gör jag?
Avtal och konto
Jag vill flytta på min skrivare, hur gör jag?
Jag har frågor om vårt avtal på skrivare, vem kan jag prata med?