Order
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer för den order som du vill ändra adressen för
- Ny leveransadress
Observera att när ordern är mottagen och bekräftad av Atea så kan vi inte garantera att vi kan ändra leveransadressen.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer för den order som du vill delleverera
Observera att när ordern är mottagen och bekräftad av Atea så kan vi inte garantera att vi kan ändra ordern till att dellevereras.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer för den order som ni önskar annullera
Observera att när ordern är mottagen och bekräftad av Atea så kan vi inte garantera att vi kan annullera din order.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
- Vilken information som du önskar lägga till
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
- Artikelnummer för den artikel du vill lägga till
Observera att när ordern redan är skickad av Atea så kan vi inte garantera att vi kan lägga till fler artiklar. Du kan se status för din order i My Atea.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt
- Befintlig fakturaadress
- Ny fakturaadress
- Organisationsnummer/kundnummer
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.
Leverans
Du kan se status för din leverans i My Atea. Om du inte får svar på din fråga kan du kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
Det kan bero på att ett kollinummer har skapats men ordern inte har hunnit skickas ännu. Du kan se status för din leverans i My Atea. Säkerställ att ordern är i status ”Skickad” och försök igen.
Annars kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Order- eller fakturanummer
Datumet som visas på din orderbekräftelse eller i My Atea är det datum som ordern väntas levereras till er. Om det står som obekräftat har vi ännu inget datum att visa. Så fort det är bekräftat kommer det uppdateras med ett nytt leveransdatum.