Information till dig
Här hittar du vanliga frågor och svar kring dina ordrar och leveranser av mjukvara och molntjänster, t.ex. vad som gäller om du vill göra en justering av din order som inte redan levererats eller hur du tar reda på var din leverans är.
Gå vidare till frågor gällande
➡️ Order
➡️ Leverans
Order
Kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
- Vad du önskar ändra eller komplettera
Observera att möjligheterna att ändra eller komplettera en order beror på var i processen din order befinner sig.
Du kan se status för din beställning i My Atea. Om du inte får svar på din fråga kan du kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
Kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer för den order som ni önskar annullera
- Eventuellt ärendenummer
Observera att när ordern är mottagen och bekräftad av Atea så kan vi inte garantera att vi kan annullera din order.
Leverans
Leverans av mjukvara sker via mejl direkt från tillverkaren inom 5-7 arbetsdagar från orderdatum enligt orderbekräftelsen.
Leverans av molntjänster sker via mejl direkt från tillverkaren eller via tillverkarportalen inom 0-10 timmar från bekräftelse på att beställningen är gjord.
Kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Organisationsnummer/kundnummer
- Tidigare mejladress
- Ny mejladress
- Ordernummer
Du kan se status för din leverans i My Atea. Om du inte får svar på din fråga kan du kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer