Information till dig
Här hittar du vanliga frågor och svar om hur du gör felanmälan på konferensutrustning om du har serviceavtal eller om du vill kontakta oss för att få hjälp om du saknar ett serviceavtal.
Gå vidare till frågor gällande
➡️ Felanmälan
Användbara länkar
Felanmälan
Fyll i detta formulär så kontaktar vi er. Felanmälan konferensutrustning (för dig med serviceavtal.) Du kan även kontakta vår servicedesk via ateaav.support@atea.se eller 0200-33 00 40 så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Avtalsnummer
- Namn, adress
- Utrustning/rum
- Vad som är felaktigt
Kontakta oss på ateaav.support@atea.se så kontaktar vi dig för att diskutera dina behov och hur vi bäst löser dem. Kostnaden för just ditt serviceavtal beror t.ex. på vilken utrustning ni har, omfattningen av den och önskad inställelsetid. Vänligen ange nedan uppgifter
- Vilken typ av utrustning ni har
- Kvantitet av ovan utrustning
- Placering (en eller flera kontor)
Ja, det kan du (kostnad tillkommer). Fyll i detta formulär så kontaktar vi er.
Felanmälan konferensutrustning (för dig som saknar serviceavtal)
Det finns flera faktorer som påverkar det och det beror på den nivån på det Service Level Agreement (SLA) som ni har valt i serviceavtalet.
Kontakta oss på ateaav.support@atea.se så hjälper vi dig.
Om ni tecknar ett serviceavtal så styrs kostnaden av flera faktorer, det beror t.ex. på vilken utrustning ni har, omfattningen av den och önskad inställelsetid.
Om ni inte har ett servicavtal fakturerar vi kostnaden för arbete och resa. Arbetskostnaden styrs av om det behövs en servicetekniker, videkonferensspecialist, programmerare eller specialistkonsult. Det kan även tillkomma kostnader för obekväm arbetstid på helgfria vardagkvällar, lördagar, söndagar eller helgdagar.
Ja, det kan du (kostnad tillkommer). Fyll i detta formulär så kontaktar vi er.
Felanmälan konferensutrustning (för dig som saknar serviceavtal)