
Information till dig
Här hittar du vanliga frågor och svar om hur du gör felanmälan på konferensutrustning om du har serviceavtal eller om du vill kontakta oss för att få hjälp om du saknar ett serviceavtal.
Gå vidare till frågor gällande
➡️ Felanmälan
Användbara länkar
Felanmälan
Jag har problem med konferensutrustningen som jag har köpt från Atea och har serviceavtal. Hur ska jag göra för att få hjälp?
Vad kostar det att teckna ett serviceavtal för att få stöd och hjälp med konferensutrustningen som jag har köpt från Atea?
Jag har problem med konferensutrustningen som jag har köpt från Atea men saknar serviceavtal. Kan jag få hjälp med att lösa det ändå?
Hur snabbt kan jag få hjälp med att lösa problem med konferensutrustningen som jag har köpt från Atea om jag har ett serviceavtal?
Vad kostar det att få stöd av er för att få hjälp med konferensutrustning?
Jag har problem med konferensutrustningen som jag har köpt från annan leverantör än Atea. Kan jag få hjälp med att lösa det ändå?