Information till dig
Här hittar du vanliga frågor och svar om fakturor. I vår kundportal My Atea kan du få en översikt över dina fakturor, du kan få en notis för nya eller obetalda fakturor, och håll koll på alla betalningar. Du kan se status för alla fakturor och ladda ner kopior.
Gå vidare till frågor gällande
➡️ Generella
➡️ Produkter
Användbara länkar
Generella frågor
Ta kontakt med Atea med stöd av de kontaktuppgifter som står angivna i den övre delen av din faktura (Handläggare, Telefonnummer, E-post).
Du kan se och ladda ned dina fakturor om du loggar in i My Atea.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.
Du kan läsa om våra betalningsvillkor under punkt 4 i våra Ateas allmänna och särskilda villkor.
Produkter
Du kan se dina fakturor om du loggar in i My Atea. Om du inte får svar på din fråga med hjälp av My Atea kan du kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Vilken information som du saknar eller om det är något annat som är fel
- Ordernummer
alternativt - Fakturanummer
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt
- Befintlig fakturaadress
- Ny fakturaadress
- Organisationsnummer/kundnummer
Mjukvara och molntjänster
Kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Befintlig fakturaadress
- Ny fakturaadress
- Organisationsnummer/kundnummer
Du kan se dina fakturor om du loggar in i My Atea. Om du inte får svar på din fråga med hjälp av My Atea kan du kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
Kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Vilken information som du saknar eller om det är något annat som är fel
- Ordernummer
alternativt - Fakturanummer
Skrivare med serviceavtal
Du kan se dina fakturor om du loggar in i My Atea. Om du inte får svar på din fråga med hjälp av My Atea kan du kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Ordernummer
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Vilken information som du saknar eller om det är något annat som är fel
- Ordernummer
alternativt - Fakturanummer
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Serienummer
- Befintlig fakturaadress
- Ny fakturaadress
- Organisationsnummer/kundnummer