Hoppa till huvudinnehåll
Har du någon fråga? Ställ den direkt i chatten här!

Information till dig

Här hittar du vanliga frågor och svar om fakturor. I vår kundportal My Atea kan du få en översikt över dina fakturor, du kan få en notis för nya eller obetalda fakturor, och håll koll på alla betalningar. Du kan se status för alla fakturor och ladda ner kopior.

Gå vidare till frågor gällande

➡️  Generella

➡️  Produkter

➡️  Mjukvara och molntjänster

➡️  Skrivare med serviceavtal

Användbara länkar

🔗  Ateas allmänna och särskilda villkor

My Atea

Förenkla din arbetsvardag och dialog med oss i vår kundportal My Atea. Du kan bl.a. skapa felanmälan och följa aktuell status på ditt ärende.

Generella frågor

Jag har frågor om min faktura på konsulttjänster, hur kan jag få svar på dem?
Kan jag få en kopia av min faktura?

 

Jag har frågor om en betalningspåminnelse, räntefaktura eller inkassokrav, hur kan jag få svar på dem?
Vilka betalningsvillkor har jag i eShop?

 

Produkter

Jag har inte fått min faktura för produkter, kan ni hjälpa mig?
Min faktura avseende produkter saknar information eller innehåller fel, vad ska jag göra?

 

Hur ändrar jag min fakturaadress för produkter?

 

Mjukvara och molntjänster

Hur ändrar jag min fakturaadress för mjukvara och molntjänster?
Jag har inte fått min faktura för mjukvara eller molntjänster, kan ni hjälpa mig?
Min faktura avseende mjukvara och molntjänster saknar information eller innehåller fel, vad ska jag göra?

 

Skrivare med serviceavtal

Jag har inte fått min faktura för skrivare med serviceavtal, kan ni hjälpa mig?
Min faktura avseende skrivare med serviceavtal saknar information eller innehåller fel, vad ska jag göra?

 

Hur ändrar jag min fakturaadress för skrivare med serviceavtal?