Avtal
Om du har frågor om ett existerande avtal med Atea, kan du kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig till rätt kontaktperson. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Vilket avtal du har frågor om
Om du har frågor om ett existerande avtal med Atea, kan du kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig till rätt kontaktperson. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.
- Vilket avtal du har frågor om
Konto
Om du inte har ett konto i eShop eller My Atea kan du ansöka om det här: Bli kund hos Atea eShop. Observera att det kan finnas begränsningar från ditt företag vem som ska ha behörighet. När du ansöker kommer vi att kontrollera detta. Om du har frågor eller behöver hjälp, kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.
Atea eShop är endast tillgänglig för företag och organisationer och inte för privatpersoner/konsumenter, eller enskilda firmor och ideella föreningar.
Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.