Hoppa till huvudinnehåll
Har du någon fråga? Ställ den direkt i chatten här!

Information till dig

Här hittar du vanliga frågor och svar gällande avtal eller konto på My Atea eller eShop.

Gå vidare till frågor gällande

➡️  Avtal

➡️  Konto

Användbara länkar

🔗  Bli kund hos Atea eShop

My Atea

Förenkla din arbetsvardag och dialog med oss i vår kundportal My Atea. Du kan bl.a. skapa felanmälan och följa aktuell status på ditt ärende.

eShop

Hitta över 250 000 it-produkter, licenser, molnlösningar och relaterade tjänster i vår eShop. Du kan bl.a. se lagersaldon och jämföra produkter.

Avtal

Jag har frågor om vårt avtal, vem kan jag prata med?

Om du har frågor om ett existerande avtal med Atea, kan du kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig till rätt kontaktperson. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.

  • Vilket avtal du har frågor om
Jag har frågor om vårt avtal för mjukvara och molntjänster, vem kan jag prata med?

Om du har frågor om ett existerande avtal med Atea, kan du kontakta kundtjänst via ateasoftware@atea.se så hjälper vi dig till rätt kontaktperson. Vänligen ange nedan uppgifter så att vi kan hantera din fråga på ett snabbt och säkert sätt.

  • Vilket avtal du har frågor om

 

Konto

Hur gör jag om jag inte har åtkomst eShop eller My Atea?

Om du inte har ett konto i eShop eller My Atea kan du ansöka om det här: Bli kund hos Atea eShop. Observera att det kan finnas begränsningar från ditt företag vem som ska ha behörighet. När du ansöker kommer vi att kontrollera detta. Om du har frågor eller behöver hjälp, kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.

Atea eShop är endast tillgänglig för företag och organisationer och inte för privatpersoner/konsumenter, eller enskilda firmor och ideella föreningar.

Jag har en fråga om mitt konto på eShop eller My Atea, kan ni hjälpa mig?

Kontakta kundtjänst via chatt eller kundtjanst@atea.se så hjälper vi dig.