Streaming för alla typer av företagsevenemang
Producera enkelt interaktiva direktsändningar, webinarier, sändningar och on demand-filmer som skapar engagemang och resultat. Utnyttja styrkan i liveuppspelning och on demand i kombination med en användarvänlig, säker och pålitlig streamingplattform för att skapa bra innehåll och virtuella upplevelser för din publik.
Streama dina evenemang live på webben - enkelt och säkert med vår skalbara streaminglösning för webbsändning, live stream och video on-demand.
Interaktiv plattform
Engagemangverktyg
GDPR & WCAG
Högsta säkerhetsnivå
CDN och eCDN
Integrationer via API
Är du redo för professionell och högkvalitativ streaming?
I våra produkter har vi alla verktyg du behöver på ett ställe för att skapa, arrangera och leverera framgångsrika live- och on demand-webinarier för din verksamhet.
En webinarplattform som passar för både nybörjare och proffs.
Locka nya kunder och förstärk varumärkets identitet genom att nyttja gästtalares och branschexperters kunskap och expertis i dina webinarier och sändningar. Nyttja vår lättanvända gästtalarfunktion för att bjuda in välrenommerade experter att tala under ditt webinarie.
Skapa filmer och dela dessa via er hemsida. Ni kan sätta behörighet på filmer och själva styra vem som har tillgång till vilken film.
Streaming med analys i realtid
Optimera ditt videoinnehåll för att engagera din målgrupp ytterligare med videoanalyser i realtid för dina direktsändningar och videor on-demand.
Följer lagar med en streamingplattform som drivs med AI
Se till att dina videor och sändningar uppfyller WCAG- och GDPR-kraven genom inbyggda verktyg för att göra ditt innehåll säkert, tillgängligt och lätthanterligt.
Tjänster
Vi erbjuder tjänster som underlättar i vardagen eller när ni behöver akut hjälp. För oss är det viktigt att ni känner trygghet oavsett om ni behöver hjälp med videokonferensutrustning, digital skyltning eller Microsoft Teams!
Vi erbjuder en tjänst skapad för att kunna möta önskemål och för att kunna hjälpa slutanvändaren akut vid uppstart av möten och audio video teknik. Detta är en Atea helpdesk-funktion som utför och ger support endast på distans och över telefon.
Vi erbjuder även tjänsten Preservice (förebyggande servicebesök). Här äger vi ansvaret att boka, utföra och protokollföra våra besök och genomgångar av Audio Video-fuktioner i kunden rum/anläggningar. Detta utförs under pågående serviceavtalstid och syftar till att identifiera och fånga avvikelser i funktionen i de berörda anläggningarna.
Vi utför och ansvarar för ärendehantering där vi erbjuder möjligheten att felanmäla din anläggning/funktion, respons inom uppsatta SLA nivåer, utredning, felavgränsning och åtgärd - både på distans och på plats. Detta gör vi med dedikerade Atea servicekonsulter, andra Atea konsulter med specialistkunskap och även med externa kontrakterade underentreprenörer.
Vi har även möjlighet att eskalera ett ärende till en Case-Manager för ökat fokus och styrning i svåra ärenden.
Samtliga tjänster vi levererar regleras och styrs av uppsatta nivåer och löften i vårt serviceavtal. Ett serviceavtal upprättas för att vi skall få ett dokument där all information samlas gällande vårt serviceåtagande vilket underlättar för alla och sätter förväntningarna på rätt nivå.
Behöver ni hjälp och saknar avtal kan man enkelt skapa en felanmälan här.