Hoppa till huvudinnehåll

Välkommen att delta på vårt webinar för att lära dig hur du kan förbättra kommunikationen inom din organisation med hjälp av digitala verktyg. Vi kommer att diskutera de senaste trenderna och bästa praxis för att effektivisera kommunikationen och öka produktiviteten. För er inom HR/personalavdelningen i offentlig sektor/SMB, eller du som organiserar större möten och workshops digitalt.

Innehåll

  • Vilka verktyg har du som mötesorganisatör?
  • Hur kan ni skapa en bra möteskultur i er organisation?
  • Hur arbetar vi bäst med mötesanteckningar, avskrifter och transkribering? Teams premium?

Talare:

Mattias Netz, Produktivitetskonsult, Atea

Camilla Ahlstedt, Produktivitetsexpert, Storyals

Kontakta mig om du har frågor
Oscar Gällström, Concept Manager Business Productivity
Skicka e-post
Tid för event
6/9 2024, 10:30 - 11:15
Sista anmälningsdag
5/9 2024
Stad
Online
Kostnad
Kostnadsfritt