Cisco Service och support

Smartare teknisk support dygnet runt

Kritisk arbetsbelastning och applikationer kräver konstant tillgänglighet. System som stöder dessa behöver mer än enbart avbrottssupport – de behöver automatiserade, proaktiva åtgärder för att komma till rätta med problemen innan de inträffar.

Med Smart Net Total Care™ får ni, utöver hårdvarusupport och mjukvaruuppdateringar, tillgång till Cisco’s team av experter samt online resurser för att enklare hantera ert nätverks livscykel.

Cisco service - teknisk support

Teknisk support 24x7

Få tillgång till Ciscos tekniska support för att lösa kritiska problem med de enheter som ingår.

Cisco service - utbyte av maskinvara

Utbyte av maskinvara

Byt ut nätverksenheter vid behov inom vald leveranstid (2 timmar, 4 timmar, nästa affärsdag).

Digital support

Tillgång till personligt webb- och mobilstöd för att till exempel ladda ner programvaror, gå med i forum och hantera supportärenden.

Cisco service och support - programuppdateringar

Programuppdateringar

Uppdatera och uppgradera operativ-systemprogramvaran på era enheter på Ciscos supportwebbplats.

Cisco service och support - Smarta möjligheter

Smarta möjligheter

Använd en portal för att till exempel hantera Cisco produkter, kontrollera kontraktsstatus, bedöma varningsinformation och köra rapporter.